Kundeservice

Skape positive kundeopplevelser gjennom effektiv kommunikasjon, empati, problemløsning, tålmodighet og oppfølging.

Kurset består av følgende temaer:

  • Introduksjon
  • Kommunikasjon – Klarhet, lytteevne og respons
  • Empati – Å sette seg i kundens sko
  • Problemløsning – Å finne effektive løsninger raskt
  • Tålmodighet – Bevare roen i stressende situasjoner
  • Oppfølging – Sikre at problemet er løst
  • Tilbakemelding og kontinuerlig forbedring
  • Kundeorientert bedriftskultur
  • Oppsummering

Om leverandøren

Compend

Compend gjør det enklere å utvikle, dokumentere og dele kompetanse.

Med vår digitale kompetanseplattform får virksomheter tilgang til nettkurs, kompetanseverktøy og automatisk oppfølging.

Vi kombinerer juridisk og pedagogisk fagkunnskap for å sikre at HR, ledelse og ansatte har verktøyene de trenger for å lykkes, i dag og i fremtiden.

Påmelding

Påmelding

Når du klikker på påmelding vil et nytt vindu åpnes, og du kommer til en registreringsside hvor du legger inn din informasjon. Du vil motta bekreftelse og invitasjon med link til Teams på den oppgitte e-postadressen.

Kursinformasjon

Tidspunkt

Format

Online

Leverandør

Dokumentasjon

Dokumentasjon

Språk

Norsk

Pris

99,-
 eks mva

Savner du kurs?

Takk for tipset!
Aida. Prøv igjen.