Kundeservice

Skape positive kundeopplevelser gjennom effektiv kommunikasjon, empati, problemløsning, tålmodighet og oppfølging.

Kurset består av følgende temaer:

  • Introduksjon
  • Kommunikasjon – Klarhet, lytteevne og respons
  • Empati – Å sette seg i kundens sko
  • Problemløsning – Å finne effektive løsninger raskt
  • Tålmodighet – Bevare roen i stressende situasjoner
  • Oppfølging – Sikre at problemet er løst
  • Tilbakemelding og kontinuerlig forbedring
  • Kundeorientert bedriftskultur
  • Oppsummering

Om leverandøren

Compend

Compend gjør det enklere å utvikle, dokumentere og dele kompetanse.

Med vår digitale kompetanseplattform får virksomheter tilgang til nettkurs, kompetanseverktøy og automatisk oppfølging.

Vi kombinerer juridisk og pedagogisk fagkunnskap for å sikre at HR, ledelse og ansatte har verktøyene de trenger for å lykkes, i dag og i fremtiden.

Påmelding

Påmelding

Velg ønsket tidspunkt eller send oss en melding dersom du ønsker å melde på flere personer. Vi kontakter deg så snart vi kan for å avtale tidspunkt og annen informasjon vi trenger.

Check - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Takk for din påmelding!

Vi tar kontakt med deg så snart vi kan.
Oisann! Har du fylt ut alle feltene merket med stjerne?

Kursinformasjon

Tidspunkt

Format

Online

Leverandør

Dokumentasjon

Dokumentasjon

Språk

Norsk

Pris

99,-
 eks mva

Savner du kurs?

Takk for tipset!
Aida. Prøv igjen.